19 syys 2017 | Aeroventic
4.5
Uudistunut Danfoss asiakaspalvelu – entistä helpompaa ja sujuvampaa

Etsimme jatkuvasti tapoja tarjota asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua. Tämä päämäärä mielessämme olemme tehneet yhteydenoton asiakaspalveluumme entistä helpommaksi.

- 18. SYYSKUUTA 2017 TEKIJÄ DANFOSS

Jatkossa tavoitat asiakaspalvelumme ja teknisen tuen entistä helpommin. Saat meihin yhteyden yhdestä ja samasta sähköpostiosoitteesta - olipa kyseessä mikä tahansa Danfoss-tuote.

Yksi yhteinen sähköpostiosoite
Tiistaista 26.9.2017 alkaen tavoitat sähköpostiosoitteesta asiakaspalvelu.fi@danfoss.com sekä asiakaspalvelun että teknisen tuen.

Sähköposteihisi vastaavat samat tutut asiakaspalvelun ammattilaiset ja teknisen tuen asiantuntijat, joiden kanssa asioit jo tänään, mutta yhteydenotto on entistä sujuvampaa ja palvelumme vieläkin tehokkaampaa.

Mikä on aeroventic?
  • Mikä on aeroventic?

    Aeroventic on HVACR-alan kansainvälinen erikoisratkaisu. Se on suunniteltu luomaan sekä valmistajille että jakelijoille madollisuuden esitellä liiketoimintansa ja tuotteidensa arvon kaikkialla maailmassa. Yksi järjestelmä, joka mahdollistaa maailmanlaajuisten ulottuvuuden.

  • Yrityksen käyntikortti

    Kasvata yrityksesi arvoa esittelemällä kilpailuetusi.

    Aseta käytettäväksi tuoteluettelot, valintaohjelmat ja liiketoimintasi avaintiedot.

  • Tuotteiden virtuaaliesittely

    Se on erinomainen paikka kaikkien tuotteiden esittelyyn ilman vaivannäköä. Jokainen tuote varustettu valinnalla ”Lisää kyselyyn” asiakkaiden toiminnan helpottamiseksi. Asiakas lähettää kyselyn suoraan Sinulle.

  • Ajankohtaista, Tietokanava

    Aeroventic on periaatteessa vastine offline-markkinoille, jossa esittelet yrityksesi ja tuotteesi, jakelet luettelot, solmit kontakteja ja pidät huolta yrityksesi näkyvyydestä alalla.

Mitä hyötyä saat meiltä?
Kumppanit
Mitä hyötyä saat meiltä?